Dział obsługi klienta Przychodni Weterynaryjnej “Białobrzeska” odpowiada za pierwszy kontakt z naszymi klientami, zarówno osobisty, telefoniczny, jak i poprzez e-mail.
Panie z rejestracji chętnie znajdą dla Państwa dogodny termin najbliższej wizyty u danego lekarza, pomogą w dobraniu odpowiedniej karmy dla Pupila i odpowiedzą na wiele nurtujących pytań.
Należy jednak pamiętać, iż nie są one zobligowane do udzielania niektórych informacji, interpretowania wyników badań ani do leczenia zwierząt. Prosimy więc o wyrozumiałość.
Dział obsługi klienta naszej przychodni tworzą:

Małgorzata Hoffmann
Małgorzata Hoffmann – absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW i studiów podyplomowych na Wydziale Kolegium Zarządzania i Finansów SGH, auditor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnie z normami ISO. Pani Małgorzata wzięła udział w wielu kursach i szkoleniach (między innymi z zakresu Systemów Zarządzania Jakością, dezynfekcji i deratyzacji, znakowania żywności). Prywatnie właścicielka dwóch kotów europejskich (Rudego i Kropelki). W wolnych chwilach wczytuje się w literaturę kryminalną i ogląda filmy akcji.

Małgorzata Hoffmann
Jagoda Szczypska – od dziecka chciałam pracować ze zwierzętami. Los przywiódł mnie z Mazur do Warszawy, gdzie ukończyłam studia na Wydziale Nauk o Zwierzętach SGGW oraz dwuletnie studium w zawodzie technika weterynarii. Uwielbiam spacery po lesie (zarówno z czworonożnymi, jak i dwunożnymi przyjaciółmi), włoską kuchnię oraz podróże małe i duże.
Ewelina Półćwiartek – Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, a także jako asystent groomera. Jest w trakcie kursu z zakresu zoopsychologii.
Związana ze zwierzętami od zawsze.
Prywatnie opiekuna adoptowanych kota Jaskiera oraz suczki Aryi. Interesuje się zwierzętami, głównie ich zachowaniem oraz żywieniem. Pasjonatka kolarstwa szosowego oraz wędrówek górskich.